Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 13 d’abril del 2016

MIL MANERES... (SER O COSER)

Com us havia dit aquí van unes quantes imatges de l'espectacle. Crec que són prou expressives de la feina que han arribat a fer aquest grup de persones que no havíen tingut cap mena de connexió amb el teatre des de la part de l'escenari. ARTISTES!... Quan a les persones els retornem les ganes d'imaginar com poden ser les seves històries, i de fer-ho de manera teatral, en un espai, intentant explicar accions sense objectes, només amb el moviment, es crea una mena de gimnàstica mental i corporal que ens retorna aquella capacitat creativa que teniem d'infants i que mai hauríem hagut d'haver perdut.
Són importants, clar que sí, l'escolta, l'atenció i l'acompanyament, però encara ho és més el retrobar-se amb la creativitat pròpia. Cada cop més m'adono que acompanyar en aquests espais i viatges creatius a mi m'aporta un aprenentatge i un creixement personal que es va acumulant a la meva pròpia creativitat, per tant, quan algú em diu: "jo no sóc una persona gaire creativa" em dedico a preguntar que fan en el seu dia a dia, i descobreixo que hi ha milions de maneres de ser creatiu:
- la creativitat artística, 
- la creativitat familiar
- la creativitat en comú
- la creativitat culinària
- la creativitat de vida...
Si alguna cosa no se'ls pot negar a totes aquestes persones amb qui he tingut el plaer de treballar és que tenen unes històries de vida que hauríen de servir d'exemple a tothom qui, en un moment o altre, s'enfrontarà amb una activitat de cura d'algú proper.
FELICITACIONS!!!!.








I, encara més plaer, gaudir de l'honor de tenir una part dels membres del grup DARÀNIA intervenint en el nostres espectacle, fent-ne el tancament que és, a la vegada, l'inici d'un viatge. D'un viatge que ens pot portar tan lluny com cadascú desitgi, perquè el món on vivim ens limita molt, però la imaginació no!