Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 28 de febrer del 2015

JO SÓC LA CORATGE

Una de les coses que més m'exciten en els tallers i els processos de creació d'un espectacle és el fet d'aprendre coses iguals o que van més enllà de les que aprèn el meu alumnat.
Estic molt satisfet de com ha estat el procés de creació del Taller de tragèdia de Segon d'E.A.D. d'enguany a l'Aula... Que l'alumnat acollís la proposta de fer una tragèdia actualitzada, la seva implicació en el procés de creació d'algunes parts del text i que, a més a més, gaudissim d'un treball en tècnica que poques vegades es pot dur a terme amb la intensitat amb que ho hem fet en aquest (tot i les poques hores que teníem per fer tot el procés) ha estat determinant per a un resultat més que satisfactori, amb petites errades, però amb un gran nivell.
Queda resituar totes aquelles coses que hem anat descobrint durant el procés. Això si, que tothom pogués defensar el personatge de la Mare Coratge i el poguéssin fer seu, aportant-li uns matissos personals era el que més em preocupava a l'inici, però he acabat veient que era la manera ideal de fer-ho, d'investigar i de construir, queden imatges molt boniques en el record durant el taller, i moltes en el record del públic que va assistir a l'espectacle.