Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 22 de juliol del 2013

EL MEU ACORDIÓ I JO

Fa 5 anys vaig començar un viatge musical intentant descobrir un llenguatge que em quedava pendent, que era el llenguatge musical; durant 4 anys he estat molt implicat en el tema, però aquest curs passat l'he deixat una mica de banda tot i que, reconec, tocar l'acordió és una cosa que m'agrada i que em relaxa moltíssim ja que em fa descansar la ment (prou hiperactiva en estat de repòs) i que no ho faig excessivament malament, però la manca d'assistència a les classes, la feina que m'obliga a usar les poques hores que tinc en fer projectes per a feines futures i una mica de deixadesa de part meva (cosa que també he de reconèixer), em fan fer una aturada en el meu camí d'aprenentatge musical... 
A CLASSSE

EN CONCERT

Tinc el ferm propòsit de practicar cada setmana quan deixi de fer calor, el que no sé és si ho faré... perquè per mi és com un d'aquells propòsits d'any nou... 
Gràcies a tot el professorat que m'heu aguantat en aquesta incursió musical ! 
Espero que ens puguem retrobar ben aviat...