Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 10 de maig del 2013

L'OBJECTIU DEL VIATGE

Em pregunten algunes vegades com m'ho faig per despertar la imaginació i fer que aquestes coses que imagino acabin tenint una representació. La veritat és que mai he tingut un altre propòsit, un altre objectiu que descobrir, obrir portes a les coses que imagino, algunes d'elles s'han quedat obertes, altres les he hagut de tancat ràpidament perquè em feien por o senzillament només em donaven sensació de buidor. Però és molt important aquest tirar endavant obrint portes, sent una persona curiosa.
Crec que aquesta curiositat natural que, ja de petit, em feia furgar en els calaixos de casa buscant petits tresors que em despertessin històries, m'ha acompanyat sempre, ha estat amb mi i m'ha fet descobrir el camí de la imaginació i de la creativitat. Un camí que he aprofitat i continuo aprofitant perquè sempre em porta cap a mons inesperats i meravellosos de descobrir... i moltes vegades acompanyat de persones amb les que dóna molt bo viatjar i descobrir...

No hem d'oblidar mai que l'objectiu del viatge és el mateix viatge.