Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 2 de maig del 2013

L'ESCAPADA

Sempre que passo algunes nits fora de casa em costa acostumar-me al llit nou, a l'espai nou que em toca per dormir, tot i que em resulta molt agradable compartir aquests espais amb les persones que m'acullen; que algú tofereixi la seva casa per dormir-hi una hora, unes nits o una temporadeta...
Aquest cop han estat el Toni i l'Ela, en una escapada que hem fet a Gasteiz, on he pogut descobrir una mica més de la idiosincràsia d'aquest pobl, d'un idioma complexe i simple a la vegada... Sabíeu que a les sabates li diuen, en la traducció, "lo dels peus" i a les ulleres "lo de davant dels ulls" em sembla meravellosa aquesta simplicitat tan antiga d'anomenar paraules segons ell lloc on estan situades... me n'hauré d'aprendre algunes més, fer una mica d'immersió per descobrir noves coses.
Per la resta, una visita al Guggenheim que no va ser espectacular aquest cop, tot i que estava molt bé... a l'Artium de Gasteiz... que tampoc, però el que sí que sí, el Museu de Titelles de Tolosa... una meravella que ja compartiré!!! de moment, us deixo una petita mostra del viatget !!
... i els pintxos, els zuritos, però això ja és un altre rotllo... jejejeje

Meravella de grafitis
Més meravella
Sostre de la torre de la casa del cordón, S XIII - XV


Sant Jaume a Cavall, es veu que es va cansar de caminar !! 
un baret dedicat a la Frida 
El David fent putxinel·lis
Amb la màgia dels titelles
Dinant a Tolosa
Manifa de l'1 de Maig 
Pintxos... en fin !!!!