Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 22 de febrer del 2013

SATISFACCIÓ



Hi ha coses que et donen molta satisfacció. 
Per mi una de les darreres ha estat poder treballar amb gent que prácticament no coneixia de res en un nou taller que es va acabar fa quinze dies: L'AMOR ÉS COM ÉS! a l'Aula de Teatre de Lleida.
No us negaré que, al principi, quan la gent em van dir que la majoria no havien fet gran cosa de teatre em vaig acollonir una mica. Res, dues classes i de sobte tot torna a prendre sentit. L'aire fresc de la gent que encara no ha fet res, et recorda que tots hem començat per algún lloc en aquest camí que hem decidit emprendre en el món de l'art. Com deia Jerzy Grotowski "tots som fills d'algú", és a dir tots provenim d'algun lloc que ens ha portat fins on som ara... 
A mi m'agrada pensar que he contribuït artísticament a compartir allò que he aprés (poca cosa!) amb les persones amb qui treballo. La recompensa o la satisfacció (si més no en el món del teatre) és sempre la presentació de la feina. 
Indubtablement amb el resultat del taller vam aconseguir fer passar una bona estona al nombrós públic que va venir a veure tots i totes les artistes que surtien a escena... UNA DELÍCIA!! 
I al Ramon... no sé si acabaràs aconseguint el teu propòsit o no, però el que sí que tinc clar és que no sou "els dolents" com dius tu, només un actor bo pot fer creure a gairebé tot el públic que és "un taradet". Gràcies Àngela, Àngels, Anna, Antonio, Eva, Iván, Jordi, Carmen, Maite, Mar, Meritxell, Pablo i Ramon. I també, i molt especialment, gràcies Marta i Agnès !
Moltes gràcies per les flors! Al meu pare li agradaven molt les roses, i a mi també, i amb ell les he compartit (allà on sigui) perquè "tots som fills d'algú" !!