Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 31 de maig del 2011

HI HAVIA MÉS MOSSOS QUE PERSONES

El dissabte passat, parlant amb una de les víctimes de la violenta "neteja" dels acampats a Lleida, va fer aquest comentari: "vaig obrir els ulls i vaig veure que hi havia més mossos que persones"; em resulta curiós, perquè va ser un comentari sense intenció, però després el vaig tornar a sentir vàries vegades, "a Barcelona hi havia més persones que mossos", " no hi havia tants mossos com persones a la plaça Catalunya"... I jo em pregunto (i em contesto). No serà que va ser l'atac violent el que fa que els agredits hagin deixat de considerar als mossos com a persones? Sí, es clar!...
Senyors i senyores mossos d'esquadra i de la guàrdia Urbana, vostès van escollir lliurement aquesta professió de defensar a les persones, i quan nosaltres ens questionem si hauríem dubtat o no d'atacar a resistents pacífics, ens en podem exculpar perquè nosaltres no formem part d'un cos de seguretat com vostés, per tant als que no van fer res, també els faig culpables per omissió d'ajuda a qui ho necessitava.
No cal dir que els que van "actuar" repartint llenya, hauríen d'estar en tractament psiquiatric i exclosos del servei actiu !


De la mateixa manera crec que el senyor Àngel Ros, és culpable de rentar-se les mans davant la injusticia duta a terme a la nostra ciutat, cosa que ja va fer Pilat, i que ell -com a creient- hauría de recordar !



Dit això exigeixo que es prenguin les decissions necessaries per a que dimiteixin els responsables o es culpabilitzin tots aquells que van cometre un abús de poder, (mai vist des de la dictadura)  i que mai més es tornin a produir fets violents com els dels divendres passat, si voleu que us continuem considerant com a persones.