Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 3 d’agost del 2010

ÈPOCA DE CANVIS

Enguany, ha estat un bon any per mi, estic content... fins i tot molt feliç si és que puc dir-ho així; però comença una època de canvis... Me n'adono que hi ha coses que han canviat en el meu entorn, però sobretot dintre meu... Ja no percebo les coses de la mateixa manera, tinc la sensació d'haver començat a tocar sostre (laboralement parlant), i sé que només els nous camins que segueixi a partir d'ara em procuraran emocions tan fortes com quan em vai començar a dedicar al món del teatre.
Ja m'he construït un nom dins d'aquest món, a base d'esforços, hores de dedicació i professionalitat (encara que hi hagi gent que no estiguin disposats a reconeixer-ho) I per això crec que em mereixo una recompensa que em prendre segurament en acabar l'estiu... Encara no puc dir res, perquè cal acabar de lligar coses, però si tot va bé... canviaran moltes coses a partir d'ara ! Excepte els meus amics i amigues de l'ànima.

4 comentaris:

Clàudia ha dit...

Cambiar sempre es bo si és a millor, i segur que ho serà! aixi q força i ànim, que el que t'està esperant serà genial, pq cuan algu hi posa il·lusió, treball, amor i dedicació nomès hi ha una opció: el éxit!

Joan Latella ha dit...

No estaràs tranquil del tot fins que siguis humil.

cossosmutants.blogspot.com ha dit...

Ja m'he cansat de ser humil !
Ara vull ser el que em mereixo ser !
Jaume

Montse ha dit...

Els canvis són una oportunitat de veure les coses des d'un altre punt de vista. Si et planteges canvis és perquè els necessites. Això, per mi, ja és una garantia d'èxit. Fes el que et mereixes i el que et vingui de gust. A mi m'agradarà ser a la vora per fer-ne seguiment ;-)