Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 23 de juliol del 2009

JO I LES MEVES CIRCUMSTÀNCIES



Això és el que diu de mi una web meravellosa, que crec que m'ha retratat bastant bé... si algú no hi està d'acord que es manifesti ho rebré amb molt carinyo...



JAUME: Hi ha 5 lletres al meu nom: 3 vocals i 2 consonants. El meu número és el 5, les característiques del qual són: Expansiu, visionari, aventurer, constructor de llibertats. L’expressió del número 5 em dota amb la meravellosa característica del multi-talent i la versatilitat, puc fer tantes coses diferents i ben fetes! El To del número 5 és la llibertat constructiva, i en el camí per aconseguir aquesta llibertat, sóc el mestre de l’adaptabilitat i del canvi. Sóc bo en la tasca de presentar idees i d’atansar-me a la gent per aconseguir allò que vull. La meva popularitat em condueix a una forma de ser pallasso per provocar la diversió. Qualsevol cosa que faig, la faig d’una manera intel•ligent, analítica, i amb rapidesa de decisió.
Però no tot és bo, la meva actitud impacient fa que no em pugui quedar durant molt de temps en un mateix projecte, és molt dur per a mi mantenir qualsevol mena de rutina, i tendeixo a reaccionar molt durament quan noto que la meva llibertat d’expressió està sent restringida d’alguna manera. Tot i la meva intel•ligència, tinc una tendència natural a cometre els mateixos errors una vegada i una altra, i això a causa de la meva constant fluïdesa deguda al canvi constant d’interessos.
El meu número anímic és el 9, cosa que fa que em doni als altres d’una manera humanitària i filantròpica, sempre estic motivat a donar la meva amistat, la meva afecció i el meu amor, i sóc molt generós en compartir coneixements i experiències. La teva implicació amb els altres em converteix en una persona generosa de naturalesa sensible i compassiva.
No us estranyeu, vaig nàixer l'any del cavall!