Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 19 de novembre del 2008

COMPARTIR



Comunicar-se i compartir una idea, un pensament, és molt dificil, molt complexe, en el món del teatre. Tant que algunes vegades penso que em resultarà impossible, que és com debatre´s en un precipici en el que si no aconsegeuixes connectar amb els que estan a l'altra banda t'enfonses irremeiablement.
Cada cop m'adono més de com em resulta dificil compartir aquelles coses que he anat aprenent durant els anys amb la gent que m'envolta. No sé si és que vull explicar massa coses a la vegada o em torno més críptic amb els anys... darrerament ho he descobert amb la mirada de l'Arnau a les classes d'interpretació, i ho he anat observant en altres alumnes fins a tenir la sensació que em miren amb cara de "no sé que collons m'està dient!".
¿¿¿¿ Caldrà tornar a la simplicitat de transmetre només la il·lusió i deixar que els coneixements és puguin aprendre als llibres o a l'internet????.

1 comentari:

Unknown ha dit...

no! jaume no callis, amb el teu ajut potser un dia deixem de fer aquesta cara de "que collons estàs dient Jaume?"